خلاصه ای
برای کسب و کار شما قرار می دهد. قبل از اینکه بریف خود را شروع کنید، مهم است که اجزای کلیدی یک خلاصه خلاقانه و همچنین برخی از زبان طراحی
مفید را درک کنید تا به شما کمک کند آنچه را که می خواهید توصیف کنید. در پایان این راهنما، می توانید خلاصه ای از لوگو بنویسید که به طراحان قدرت
می دهد تا علامتی عالی برای شرکت شما ایجاد کنند.
خلاصه طراحی لوگو چیست؟
خلاصه
اساسی در مورد تجارت، سبک طراحی مورد نظر، زمان پروژه و بودجه را مشخص می کند. هرگونه ارتباط نادرست در مورد این نکات می تواند منجر به قطع
ارتباط بین شما و
هستید!
1. اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود
در حالی که پرش به جنبه های بصری یک خلاصه
اطلاعات پس زمینه ای در مورد شما و کسب وکارتان ارائه کنید. از این گذشته،
محصول، مخاطبان هدف و صنعت خود را شرح دهید
طراحان خوب می دانند که کدام تکنیک های طراحی برای انواع مختلف محصولات مانند:
کنند، بنابراین این مکان خوبی برای پرداختن به جزئیات است. به اشتراک گذاری مواد محصول، فرآیند تولید، شیوه زندگی مشتری یا سایر رقبای صنعتی که
دارید فکر کنید.
ارزش های برند خود را توصیف کنید
ارزش های مختلف برند نیز به سبک های مختلف طراحی ترجمه می شود. هنگام توضیح ارزش های برند خود، ممکن است به طیف های ارزشی مختلف فکر
کنید، مانند مدرن در مقابل قدیمی، سرگرم کننده در مقابل پیچیده یا جوان در مقابل بالغ. طراحان می توانند این مقادیر را به صورت بصری با عناصر طراحی
ارائه دهند. به تفاوت فاحش بین
نام شرکت خود را ارائه دهید
در حالی که این یکی بدیهی به نظر می رسد، اغلب نادیده گرفته می شود. مطمئن شوید که دقیقاً نحوه ارائه آن را مشخص کرده اید: حروف را در چه موردی
می خواهید؟ آیا بین کلمات فاصله وجود دارد؟ آیا مهم است که همه چیز در یک خط ظاهر شود یا چند خط؟
شعار شرکت خود را (در صورت نیاز) ارائه دهید
در برخی موارد، شعارها در یک طرح تعبیه می شوند و نمی توان آنها را از لوگو حذف کرد. در مورد اینکه آیا می خواهید یکی در
خود داشته باشید، طولانی و سخت فکر کنید. یا اگر چیزی انعطاف پذیرتر می خواهید، می توانید مطمئن شوید که به طراح خود اطلاع دهید که به آن نیاز دارید
تا قابل جابجایی باشد. به خاطر داشته باشید، با این حال، این منجر به فایل های طراحی بیشتر برای پیگیری می شود (و احتمالاً هزینه طراحی بالاتر، بسته
به اینکه چگونه برای ایجاد لوگوی خود انتخاب کرده اید).
2. سبک لوگوی مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید
نوع لوگوی مورد نیاز خود را بیان کنید
وردمارک؟ نشان؟ علامت انتزاعی؟ اگر اینها برای شما جدید به نظر می رسد، مقاله ما را در مورد 7 نوع لوگو بررسی کنید. تعیین فرمت
مورد نظرتان باعث صرفه جویی در زمان شما و طراحانتان در طول فرآیند طراحی می شود. اگر در مورد فرمت کاملاً مطمئن نیستید، در صورت تمایل چند فرمت
را پیشنهاد دهید که فکر می کنید ممکن است کار کنند. طراح (های) شما ممکن است بتواند چند گزینه مختلف را به شما نشان دهد.
سبک طراحی
علاوه بر نوع لوگو، می توانید به سبک نیز اشاره کنید. برخی از نمونه هایی از سبک های طراحی لوگو عبارتند از:
طراحان خوب دقیقا می دانند که چه رنگ هایی برای شرکت شما مناسب است. با این اوصاف، پیشنهادات
پیشنهادات شما می تواند به عنوان <<آبی و سیاه>> کلی باشد، یا برای پیشنهادی خاص تر می توانید تصاویری حاوی نمونه هایی از مقادیر رنگ خاصی را که به
دنبال آن هستید قرار دهید.
لوگو ,طراحی ,های ,مورد ,لوگوی ,خلاصه ,در مورد ,خود را ,را در ,طراحی لوگو ,که به ,خدمات طراحی لوگوی ,برای خدمات طراحی
درباره این سایت